Am vorbit în articolul trecut despre Cum alegi locația ideală pentru nunta ta?, element esențial din povestea voastră și fundamentul pe care se construiește întreaga atmosferă a evenimentului.
Dincolo de a avea cea mai frumoasă rochie, cele mai delicate decorațiuni, cel mai atent ales meniu, cele mai fine deserturi, dacă locația de nuntă nu corespunde visurilor tale, ceva va lipsi.
Pentru că nu avem o rețetă universală pentru locația de nuntă perfectă, îți venim în ajutor cu o serie de întrebări care, adresate la momentul potrivit, vor face diferența dintre un simplu eveniment și o adevărată experiență pentru voi și invitații voștri.
Așa cum nu cumperi o casă fără să verifici detaliile esențiale, nici locația de nuntă nu ar trebui aleasă doar pentru aspectul ei. Lăsăm criteriile superficiale deoparte și intrăm în profunzime.
Povestim așadar în cele ce urmează despre nevoile tale și despre întrebările fundamentale care te vor ajuta să îți dai seama dacă locația de nuntă aleasă este și locația perfectă pentru voi. Pe scurt, ai nevoie de claritate asupra costurilor, flexibilității echipei, logisticii și tuturor detaliilor care îți pot influența experiența.
Cuprinsul întrebărilor utile
- Când este disponibilă locația de nuntă?
- Cu cât timp în avans poți rezerva locația de nuntă?
- Care este taxa de închiriere și ce include?
- Care este capacitatea maximă a sălii?
- Ce stil are locația de nuntă și cât de „personalizabilă” este?
- Ce elemente estetice și arhitecturale are locația?
- Locația oferă spații atât pentru ceremonie, cât și pentru petrecere?
- Locația oferă o zonă de relaxare?
- Ce presupune vizita la o locație de nuntă?
- Se poate programa un apel înainte de vizionare?
- Ce decorațiuni sunt incluse în contract? Putem aduce propriile decorațiuni?
- Putem rearanja elementele din locație? Putem îndepărta unele piese de decor existente?
- Care este distanța dintre locația ceremoniei și cea de petrecere?
- Există hoteluri în apropiere pentru invitați?
- Există mijloace de transport public sau opțiuni de ride-sharing în zonă?
- Există suficiente locuri de parcare? Se percep taxe?
- Dacă este o locație în aer liber, există un plan de rezervă pentru vreme nefavorabilă?
- Câte ore sunt incluse în contractul de închiriere?
- Câte evenimente sunt găzduite în aceeași zi?
- Câte toalete sunt disponibile în locație?
- Locația oferă semnalistică și indicații vizuale pentru invitați?
- Există un spațiu unde pot fi depozitate în siguranță cadourile de nuntă?
- Locația oferă camere pentru miri și domnișoarele de onoare?
- Este necesară angajarea unui organizator de nunți sau locația include un coordonator de eveniment?
- Ce servicii oferă locația?
- Există o zonă dedicată pentru ringul de dans?
- Există restricții privind folosirea surselor de iluminat cu flacără deschisă?
- Locația este accesibilă pentru persoane cu dizabilități?
- De cât timp activați în această industrie?
- Ne puteți descrie desfășurarea unei nunți în locația dumneavoastră?
- Există reglementări speciale pe care ar trebui să le aflăm?
- Putem angaja furnizori externi?
- Locația de nuntă poate acomoda un DJ sau o trupă live?
- Locația de nuntă dispune de un sistem de sunet și microfoane?
- Locația pune la dispoziție servicii de montaj și demontaj?
- Care este infrastructura electrică disponibilă?
- Locația solicită certificate speciale pentru furnizori?
- Începând cu ce oră este permis accesul furnizorilor în locație?
- Locația oferă servicii de catering sau trebuie să aduci un furnizor extern?
- Care este consumul minim pentru mâncare și băuturi?
- Sunt permise servicii de catering externe?
- Există o bucătărie proprie unde să poată găti furnizorii?
- Există un bar disponibil sau trebuie închiriat separat?
- Se poate aduce alcool din exterior? Dacă da, există o taxă suplimentară (taxă de dop)?
- Locația are un cofetar sau putem aduce propriul tort și prăjiturile? Există taxe pentru tăierea și servirea tortului?
- Care este politica locației privind plata avansului, anularea sau rambursarea cheltuielilor?
- Există taxe suplimentare pentru servicii sau logistică?
- Se oferă planuri flexibile de plată?
- Ce metode de plată sunt acceptate?
- Prețurile locației variază în funcție de ziua din săptămână sau de perioada anului?
- Ce tipuri de pachete oferă locația?
- Care este intervalul tipic de buget pentru nunțile organizate în această locație?
- Când trebuie efectuată plata finală?
- Cine va fi persoana de contact pe tot parcursul organizării evenimentului?
- Putem face o vizită finală înainte de eveniment pentru a verifica detaliile cu furnizorii?
- Există un spațiu dedicat pentru echipa de organizare în ziua evenimentului?
Începe cu ceea ce contează cel mai mult
Încearcă să obții răspunsul la câteva întrebări cheie chiar înainte să vizitezi locațiile, prin telefon sau e-mail:
Când este disponibilă locația de nuntă?
Dacă vă doriți o dată anume, va trebui să verifici din timp disponibilitatea locației de nuntă. Dacă, din contră, sunteți flexibili din acest punct de vedere, poți întreba care sunt opțiunile disponibile pentru sezonul sau anul dorit.
Cu cât timp în avans poți rezerva locația de nuntă?
Dacă v-ați dorit dintotdeauna o anumită locație de nuntă, îți recomandăm să întrebi cu cât timp în avans o puteți rezerva, mai ales dacă aceasta este una populară. Astfel de locații necesită o rezervare chiar și cu un an înainte de eveniment, în timp de altele sunt mult mai flexibile în ceea ce privește semnarea contractului pentru un eveniment.
Care este taxa de închiriere și ce include?
Conform studiului The Knot Real Weddings Study, cuplurile cheltuie în medie aproximativ 37% din bugetul total al nunții pe închirierea locației și pe serviciile de catering. Având în vedere acest lucru, este foarte important să înțelegi ce taxe se aplică pentru închirierea spațiului. Ține cont de faptul că unele locații de nuntă pot impune o taxă fixă pentru sală, un consum minim pentru mâncare și băutură ș.a. Dacă întregul cost al locației îl depășește pe cel din planificarea voastră, ar putea fi necesar să cauți alte opțiuni sau să ajustezi restul costurilor astfel încât să poți echilibra bugetul total al evenimentului.
Care este capacitatea maximă a sălii?
Capacitatea locației de nuntă este direct legată de numărul de invitați și de bugetul vostru. Dacă spațiul care îți place poate găzdui doar 75 de persoane, iar lista voastră de invitați se apropie de 200 sau dacă îți dorești un ring mare de dans, iar spațiul este limitat, va trebui să reconsideri fie conceptul și mărimea evenimentului, fie să cauți alte variante de locații.
Ce stil are locația de nuntă și cât de „personalizabilă” este?
Aceasta va fi, probabil, una dintre cele mai evidente decizii de tip „da” sau „nu” în ceea ce privește locația de nuntă. Dacă îți dorești o atmosferă rustică, romantică, dar locația este descrisă ca fiind un spațiu modern sau elegant, atunci cel mai probabil va trebui să elimini această opțiune din lista ta.
Ce elemente estetice și arhitecturale are locația?
Pentru a te asigura că locația de nuntă se potrivește cu viziunea ta asupra decorului, află ce elemente arhitecturale sau naturale o definesc. Are o terasă panoramică sau poate că este situată pe malul apei? Oferă un decor impresionant sau grădini luxuriante? Aceste detalii pot contribui la crearea unui cadru de poveste pentru nunta voastră.
Locația oferă spații atât pentru ceremonie, cât și pentru petrecere?
Unele cupluri preferă să organizeze atât ceremonia, cât și petrecerea, în aceeași locație. Dacă și tu iei în calcul această opțiune pentru a mai reduce din stresul vostru și al invitaților voștri și pentru a evita deplasările între mai multe locații, este necesar să întrebi dacă locația de nuntă aleasă dispune de mai multe spații separate, dedicate pentru fiecare etapă a evenimentului.
Locația oferă o zonă de relaxare?
Cine nu apreciază un spațiu unde să se poate relaxa sau să poată socializa cu restul invitaților? Asigură-te că locația de nuntă aleasă are o zonă dedicată unde invitații voștri să poată savura o băutură rafinată sau o gustare delicioasă în pauzele de dans.
Ce presupune vizita la o locație de nuntă?
Înainte să programezi o vizită la locația de nuntă aleasă, întreabă ce presupune aceasta: câte spații sunt disponibile pentru vizionare? Se poate programa și o degustare a meniului? Se pot verifica detaliile logistice și elementele legate de decor? Acest lucru te va ajuta să îți valorifici timpul și să obții cât mai multe informații relevante înainte de a programa vizita în locație.
Se poate programa un apel înainte de vizionare?
Dacă este posibil, poate fi o idee bună să programezi un apel telefonic cu reprezentanții locației de nuntă pentru a discuta despre nevoile voastre și pentru a solicita o ofertă inițială. Acest pas te va ajuta să eviți vizionarea unei locații care nu se aliniază cu bugetul sau cu dorințele voastre.
Logistica face diferența
După ce ai ales câteva locații preferate, urmează partea pragmatică. Întrebări esențiale pentru vizionare:
Ce decorațiuni sunt incluse în contract? Putem aduce propriile decorațiuni?
Unele locații de nuntă au restricții în ceea ce privește tipurile de decorațiuni care pot fi utilizate. Este important să clarifici ce tip de decor oferă locația și ce poți sau nu poți aduce din exterior. Astfel, vei evita să aduci elemente care nu vor putea fi folosite, să alegi decorațiuni care nu se potrivesc cu spațiul sau să cheltui bani în plus pentru lucruri care sunt deja incluse în prețul de închiriere a locației.
Putem rearanja elementele din locație? Putem îndepărta unele piese de decor existente?
Pentru a evita surprizele neplăcute, clarifică din timp cu echipa locației ce elemente pot fi mutate sau îndepărtate. Unele locații au reguli stricte în ceea ce privește modificările aduse spațiului, fie din motive de siguranță, fie pentru a respecta politica de conservare a patrimoniului.
Care este distanța dintre locația ceremoniei și cea de petrecere?
Dacă organizezi ceremonia în altă locație, această întrebare este esențială – trebuie să știi cât durează deplasarea între cele două destinații, pentru a te asigura că atât voi, cât și invitații voștri ajung fără probleme.
Există hoteluri în apropiere pentru invitați?
Dacă aveți invitați care sunt nevoiți să se cazeze la hotel, atunci o distanță mai mare de 30 de minute între cele două locații poate deveni un inconvenient, mai ales dacă nu oferiți variante de transport organizat.
Există mijloace de transport public sau opțiuni de ride-sharing în zonă?
Este important să afli dacă locația de nuntă se află în aproprierea mijloacelor de transport în comun sau în zone accesibile pentru șoferii de taxi sau ride-sharing.
Există suficiente locuri de parcare? Se percep taxe?
Pentru confortul invitaților voștri, trebuie să întrebi dacă locația are o zonă de parcare proprie sau dacă este nevoie să identifici o soluție alternativă, precum și câte locuri de parcare sunt disponibile și dacă acestea sunt gratuite sau contra cost. În cazul în care parcarea este cu taxă, iar bugetul vă permite, poți lua în considerare rezervarea locurilor și acoperirea costului de parcare pentru invitații voștri.
Dacă este o locație în aer liber, există un plan de rezervă pentru vreme nefavorabilă?
Nu contează ce anotimp alegi pentru nunta ta, dacă îți dorești ca evenimentul să aibă loc în aer liber, trebuie să ai și un plan de rezervă. Vremea este imprevizibilă indiferent de sezon așa că, împreună cu echipa locației de nuntă, va trebui să explorați opțiunile și să verificați costurile suplimentare care pot fi generate de un astfel de plan de rezervă.
Câte ore sunt incluse în contractul de închiriere?
Este foarte important să întrebi care este intervalul de timp exact în care aveți la dispoziție locația de nuntă. Nu vorbim doar despre petrecerea propriu-zisă, ci și despre amenajare și strângerea decorului și a echipamentelor. Pune această întrebare pentru a evita eventualele costuri suplimentare sau neînțelegeri generate de întârzieri.
Câte evenimente sunt găzduite în aceeași zi?
Se întâmplă adesea ca locațiile de nuntă să dispună de mai multe săli pentru evenimente, așa că este normal să te asiguri că nu va exista o suprapunere vizibilă care să vă deranjeze sau să îi deruteze pe invitații voștri și pe furnizori.
Câte toalete sunt disponibile în locație?
Cel mai probabil nu îți dorești ca la nunta ta să existe cozi interminabile la toalete. În acest caz, este recomandat să verifici dinainte cu echipa locației numărul de băi disponibile și să calculezi dacă acestea sunt suficiente pentru numărul vostru de invitați.
Locația oferă semnalistică și indicații vizuale pentru invitați?
Pentru ca invitații să poată accesa cu ușurință zonele evenimentului, vei avea nevoie de indicatoare clare pentru sala de eveniment, zona de relaxare, toalete, parcare ș.a. Întreabă-i pe reprezentanții locației dacă oferă elemente de semnalistică standard pentru evenimente sau dacă va fi nevoie să comanzi indicatoare personalizate pentru nunta voastră.
Există un spațiu unde pot fi depozitate în siguranță cadourile de nuntă?
Sigur nu ai luat asta în calcul, însă pentru a evita orice neplăceri, asigură-te că locația îți poate pune la dispoziție un spațiu securizat unde puteți depozita cadourile primite din partea invitaților.
Locația oferă camere pentru miri și domnișoarele de onoare?
În cazul în care îți dorești ca atât ceremonia, cât și petrecerea să aibă loc în același spațiu, vei avea nevoie de câteva camere dedicate pentru tine, partenerul tău și invitații cu roluri importante în cadrul nunții, astfel încât să vă puteți aranja confortabil și fără prea mult stres.
Este necesară angajarea unui organizator de nunți sau locația include un coordonator de eveniment?
Unele locații de nuntă pun la dispoziția mirilor serviciile interne ale unui coordonator de evenimente care să se ocupe de toate detaliile importante. Dacă locația nu are o astfel de persoană și sunteți conștienți de faptul că timpul nu vă va permite să vă ocupați de planificarea evenimentului, devine obligatoriu să luați în calcul angajarea unui organizator de nunți extern.
Ce servicii oferă locația?
Unele locații oferă doar spațiul, în timp ce organizarea evenimentului revine complet în sarcina mirilor. Pe de altă parte, există locații full-service care te pot ghida pe tot parcursul organizării evenimentului, astfel încât să nu omiți niciun detaliu important. Află exact de la echipa locației de nuntă care trebuie să fie implicarea ta, dacă vei avea nevoie de servicii suplimentare sau dacă ei se pot ocupa de tot procesul de planificare.
Există o zonă dedicată pentru ringul de dans?
Dacă îți dorești o nuntă la care invitații să poată dansa ore-n șir, întreabă echipa locației dacă există un ring de dans dedicat sau dacă spațiul destinat evenimentului este suficient de mare pentru a permite închirierea, instalarea sau amenajarea unui ring de dans fără a afecta confortul invitaților voștri.
Există restricții privind folosirea surselor de iluminat cu flacără deschisă?
Dacă îți dorești un decor intim și de poveste, cu lumânări pe mese, este esențial să verifici cu echipa locației de nuntă care este politica lor privind folosirea surselor de iluminat cu flacără deschisă. Unele locații permit utilizarea acestora, însă impun restricții privind cantitatea sau tipul permis, în timp ce alte locații interzic total folosirea lor, pentru a evita riscurile de incendiu.
Locația este accesibilă pentru persoane cu dizabilități?
Dacă în lista voastră de invitați se numără și persoane cu dizabilități, atunci trebuie să te asiguri că locația de nuntă dispune de facilități speciale precum intrare fără obstacole sau rampă de acces, uși și băi potrivite nevoilor lor, lifturi funcționale în cazul evenimentelor organizate la etaje superioare, locuri de parcare accesibile, locuri la masă adaptate pentru confortul tuturor invitaților.
De cât timp activați în această industrie?
Experiența generală a organizatorilor este foarte importantă – managerul locației și echipa sa trebuie să fie foarte bine conectați în industria organizării de evenimente, astfel încât să poată recomanda furnizori de încredere, să vă înțeleagă nevoile, să vină cu idei creative și să poată propune un plan de rezervă în cazul unor situații neplăcute.
Ne puteți descrie desfășurarea unei nunți în locația dumneavoastră?
În timpul vizitei, este util să întrebi care este întregul flux al unui eveniment în locația respectivă, pentru a putea să vizualizezi cum va decurge ziua nunții voastre și pentru a putea ajusta din timp detaliile care nu te mulțumesc și nu corespund viziunii, dorințelor și nevoilor voastre.
Există reglementări speciale pe care ar trebui să le aflăm?
De la restricții privind nivelul de zgomot până la reglementări privind siguranța la incendii, este foarte important să afli dacă locația de nuntă impune reguli specifice care îți pot modifica planurile.
Ia în calcul furnizorii externi
Și echipa de profesioniști care va contribui la succesul evenimentului tău trebuie să aibă condiții adecvate de muncă. Iată o serie de întrebări pe care trebuie să le adresezi echipei locației de nuntă pentru a clarifica detaliile legate de furnizori:
Putem angaja furnizori externi?
Este prima întrebare obligatorie în ceea ce privește furnizorii, deoarece unele locații de nuntă impun restricții ferme sau lucrează exclusiv cu o listă de furnizori preferați. Verifică aceste lucruri pentru a afla de la început dacă locația de nuntă impune condiții care îți pot limita alegerile.
Locația de nuntă poate acomoda un DJ sau o trupă live?
Înainte de a căuta formații sau de a rezerva serviciile unui DJ, trebuie să te asiguri de faptul că locația dispune de suficient spațiu, scene dedicate sau locuri special amenajate pentru a acomoda artiștii și echipamentele complexe pe care aceștia le folosesc.
Locația de nuntă dispune de un sistem de sunet și microfoane?
Fie că te gândești la momente muzicale live sau la discursuri din partea voastră și a invitaților, vei avea nevoie de un sistem de sonorizare adecvat. Unii furnizori își aduc propriul echipament, dar este întotdeauna util să întrebi dacă și locația dispune de astfel de sisteme și ce specificații tehnice au.
Locația pune la dispoziție servicii de montaj și demontaj?
Instalarea și demontarea decorului și a echipamentelor pot fi incluse în contract sau pot reprezenta un cost suplimentar. Asigură-te că lămurești acest aspect pentru a-ți putea planifica eficient și cât mai în detaliu bugetul.
Care este infrastructura electrică disponibilă?
Este important să afli dacă locația de nuntă are o capacitate electrică suficientă pentru toți consumatorii (DJ sau trupă live, echipamente foto și video etc.), precum și care este tipul iluminatului: permite crearea efectelor pe care ți le dorești, de exemplu nuanțe ambientale pe ringul de dans?
Locația solicită certificate speciale pentru furnizori?
Ziua nunții este plină de momente speciale pentru miri și invitații lor, însă pot apărea și situații neprevăzute. Echipamentele tehnice, decorurile, până și mâncarea pot cauza probleme, de aceea unele locații solicită din partea furnizorilor certificate sau garanții speciale pentru a acoperi eventualele incidente.
Începând cu ce oră este permis accesul furnizorilor în locație?
Este important să afli când pot ajunge furnizorii externi pentru a monta decorul, sistemul de sunet și restul echipamentelor necesare, astfel încât să te asiguri că totul va fi pregătit la timp pentru începerea evenimentului.
Experiența culinară contează
Mâncarea și băutura sunt elemente cheie ale experienței invitaților, iar unele locații impun furnizori specifici. Află dacă:
Locația oferă servicii de catering sau trebuie să aduci un furnizor extern?
Unele locații de nuntă preferă să gestioneze intern aceste elemente, motiv pentru care adesea impun propriile servicii de catering. Este important să întrebi care sunt ofertele pentru meniuri, dacă pot acomoda restricții alimentare sau preferințe pentru meniuri speciale (de exemplu, meniu vegetarian) și dacă puteți programa o degustare a variantei alese.
Care este consumul minim pentru mâncare și băuturi?
Multe locații de nuntă impun un consum minim pentru mâncare și băuturi, care trebuie asigurat sau achitat indiferent de numărul de invitați.
Sunt permise servicii de catering externe?
Dacă locația are un serviciu propriu de catering, s-ar putea ca acesta să fie obligatoriu și să nu poți aduce furnizori din exterior.
Există o bucătărie proprie unde să poată găti furnizorii?
Dacă locația nu are un serviciu propriu de catering sau, chiar dacă are, permite angajarea unor furnizori externi, iar tu vrei să lucrezi cu cineva din exterior, trebuie să te asiguri că spațiul dispune de o bucătărie complet echipată unde echipa de catering să își poată desfășura activitatea.
Există un bar disponibil sau trebuie închiriat separat?
Este important să afli dacă locația de nuntă oferă un bar propriu și personal calificat pentru prepararea și servirea băuturilor sau dacă va fi nevoie să închiriezi un serviciu de bar separat. La fel de important este să întrebi ce băuturi sunt incluse în meniu și care este consumul minim.
Se poate aduce alcool din exterior? Dacă da, există o taxă suplimentară (taxă de dop)?
Dacă îți dorești să reduci costurile aducând alcoolul din exterior, trebuie să te asiguri că locația de nuntă permite această practică, care sunt condițiile în care o poți face și dacă există taxele suplimentare asociate (taxă de dop, contravaloarea serviciilor personalului locației care se va ocupa cu deschiderea și servirea băuturilor ș.a.).
Locația are un cofetar sau putem aduce propriul tort și prăjiturile? Există taxe pentru tăierea și servirea tortului?
Unele locații care au un cofetar propriu impun utilizarea serviciilor acestuia pentru tortul de nuntă și pentru candy bar, în timp ce altele permit alegerea unor furnizori externi. Dacă trebuie să folosești cofetarul din locație, asigură-te că poți vedea fotografii ale creațiilor sale anterioare și că poți degusta prăjiturile. În schimb, dacă locația permite alegerea unui furnizor extern, va trebui să întrebi dacă există taxe suplimentare pentru tăierea și servirea tortului, precum și pentru amenajarea unei zone de candy bar.
Bugetul și surprizele ascunse
Nimeni nu vrea costuri neașteptate, dar multe locații au taxe ascunse. Întreabă clar:
Care este politica locației privind plata avansului, anularea sau rambursarea cheltuielilor?
Cere-le reprezentanților locației de nuntă detalii privind avansul (care este suma necesară pentru rezervarea locației și dacă este returnabilă integral sau parțial), ce se întâmplă dacă trebuie să anulezi evenimentul sau să modifici data, în ce condiții poți primi banii înapoi. Din nefericire, evenimente neplăcute pot apărea oricând, așa că este necesar să pui și aceste întrebări pentru a minimiza pierderile financiare.
Există taxe suplimentare pentru servicii sau logistică?
Uneori prețurile transmise de locație nu includ toate costurile, iar taxele suplimentare pot cântări considerabil la bugetul final al nunții. Astfel de exemple pot fi: taxele de servicii și bacșișuri impuse de locație, costuri suplimentare pentru barmani sau ospătari, taxe locale sau TVA, taxe pentru furnizori externi care nu se regăsesc pe lista de parteneri aprobați de locație ș.a.
Se oferă planuri flexibile de plată?
Unele locații vor să vină în ajutorul mirilor și oferă opțiuni de plată eșalonată. Dacă această variantă este disponibilă, merită să iei în calcul posibilitatea de a plăti în mai multe tranșe, pentru o gestionare mai eficientă a bugetului de nuntă.
Ce metode de plată sunt acceptate?
Este important să verifici care sunt metodele de plată acceptate și să eviți astfel orice neplăceri și surprize de ultim moment.
Prețurile locației variază în funcție de ziua din săptămână sau de perioada anului?
Dacă bugetul este o provocare, însă locația pare perfectă pentru voi, ia în considerare o mai mare flexibilitate în alegerea datei. De obicei, tarifele pentru evenimentele organizate în zilele de sâmbătă sunt mai mari decât cele pentru nunțile organizate în alte zile ale săptămânii. Pe același principiu, și nunțile organizate iarna pot fi mai puțin costisitoare decât cele organizate în sezonul cald.
Ce tipuri de pachete oferă locația?
Întreabă dacă locația nu oferă pachete suplimentare, cum ar fi montaj, decor și setup, servicii de candy bar, catering și bar, coordonator de evenimente ș.a. Află ce este inclus în pachetele suplimentare disponibile și calculează prețul acestora. Poate merită să optezi pentru un astfel de pachet și să reduci astfel din costuri, dar și din stresul organizării evenimentului.
Care este intervalul tipic de buget pentru nunțile organizate în această locație?
Deși poți găsi informații despre costurile medii ale nunților dintr-o anumită zonă, fie de la prieteni, fie printr-o simplă căutare pe internet, este util să întrebi și echipa locației despre intervalul de preț pentru evenimente similare. Această întrebare este esențială pentru alinierea și ajustarea bugetului și pentru gestionarea cât mai corectă a așteptărilor.
Ultimele detalii
Când trebuie efectuată plata finală?
Asigură-te că te aliniezi cu echipa locației de nuntă în privința termenului limită pentru plata finală, pentru a nu risca pierderea locației preferate sau a datei dorite doar pentru că ai ratat data scadentă a plății.
Cine va fi persoana de contact pe tot parcursul organizării evenimentului?
Chiar dacă, cu ajutorul listei de mai sus, ai reușit să clarifici multe aspecte, cel mai probabil vor mai apărea întrebări suplimentare pe măsură ce avansezi cu organizarea evenimentului. De aceea este important să ai o persoană de contact dedicată, cu care să poți comunica rapid și eficient în orice moment, până în ziua nunții.
Putem face o vizită finală înainte de eveniment pentru a verifica detaliile cu furnizorii?
Furnizori precum firma de catering, fotograful sau videograful, decoratorii, reprezentantul trupei live sau DJ-ul vor dori să exploreze spațiul înainte de eveniment pentru a studia dispunerea locului și pentru a trece în revistă logistica necesară. Întreabă echipa locației de nuntă dacă este posibil să faceți această vizită cu câteva zile sau chiar săptămâni înainte de eveniment.
Există un spațiu dedicat pentru echipa de organizare în ziua evenimentului?
Pentru ca totul să decurgă fără probleme, echipa de organizare (coordonatorul de eveniment, fotograful, videograful, furnizorii de decor și catering) ar putea avea nevoie de un spațiu dedicat unde să se coordoneze și să își depoziteze echipamentele. Întreabă echipa locației dacă le pot pune la dispoziție un astfel de spațiu în care aceștia să poată lucra eficient și fără a interfera cu desfășurarea evenimentului.
Nu există întrebări greșite atunci când vine vorba despre alegerea locației perfecte pentru nunta voastră. Cu cât mai multe, cu atât mai clară va fi decizia finală, așadar profită de lista de mai sus, începe să îți faci notițe și pune întrebările care contează!
De locațiile CityGrill ați auzit?
Mai mult decât simple spații pentru evenimente, locațiile City Grill oferă versatilitate,
eleganță și posibilitatea de a personaliza fiecare detaliu, astfel încât spațiul ales să prindă viață
odată cu povestea voastră de familie.
Spații versatile
Potrivite cu orice tematică pe care vi-o doriți.
Meniuri personalizate
Pentru toate gusturile și toate tipurile de evenimente.
Echipă dedicată
Gata să vă transforme orice vis în realitate.
Propunerile noastre
Restaurantul Pescăruș
O locație monument istoric amplasată în Parcul Herăstrău. Restaurantul Pescăruș este recunoscut pentru specificul pescăresc și oferă 5 spații potrivite pentru organizarea oricărui eveniment, de la Salonul Pergola care are o capacitate de 80 de locuri, până la Salonul Orangerie care poate acomoda 350 de invitați.
Hanu’ lui Manuc
Situat în inima Centrului Vechi al Bucureștiului, Hanu’ lui Manuc, o casă monument istoric, oferă un cadru tradițional cu meniuri boierești și diverse spații pentru evenimente, inclusiv o terasă de 700 de locuri și saloane elegante.
Zooma Events & more
Aflată în Corbeanca, această locație oferă un cadru natural excepțional, cu vedere la lac și pădure, dispunând de 7 săli de evenimente cu o capacitate totală de 1.500 de locuri, 2 terase de 150 de locuri și o parcare generoasă de 400 de locuri, ideale pentru evenimente grandioase.
Hanu’ Berarilor – Casa Oprea Soare
Aproape de Piața Constituției, această casă monument istoric funcționează ca o berărie gastronomică, oferind spații generoase pentru evenimente, inclusiv un salon Oranjerie de 110 locuri și o terasă de 330 de locuri.
Hanu’ Berarilor – Casa Elena Lupescu
Situată în zona Piața Iancului, această locație istorică servește ca berărie gastronomică și dispune de un restaurant de 200 de locuri și o terasă spațioasă de 310 locuri, ideale pentru evenimente speciale.
Hanu’ Berarilor – Uranus
Situată în zona Piața Iancului, această locație istorică servește ca berărie gastronomică și dispune de un restaurant de 200 de locuri și o terasă spațioasă de 310 locuri, ideale pentru evenimente speciale.
Caru’ cu bere
Un alt monument istoric din Centrul Vechi, Caru’ cu bere impresionează prin arhitectura sa deosebită și specificul tradițional, având o capacitate totală de 850 de locuri, distribuite între restaurant, cramă și terasă.
Vreți să discutăm despre botezul vostru?
Pentru mai multe detalii și programări, completați formularul și veți fi contactați în cel mai scurt timp de echipa noastră dedicată.